Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 13 October 2011

Moonlighting!!

weee..dah siap kastard koktel untuk malam ni!!

Ini bukan tuk dimakan sendiri tapi untuk dijual..maklumlah selagi masih muda n ade kudrat nak kerja kene laa rajin sikit cari duit lebih..bukan senang nak duduk kat kl ni..everything needs money!! InsyaAllah rajin kite kerja..dapatlaa rezeki lebih sikit.. ;)

Nilaaa yang ade dalam koktel i..hiks hiks..mewah uols! Ade kastard..jelly with 2 flavors n fruits! Yelaa..nak bg org makan kan..mestila kene bg yg sedap baru diorang beli lg ;)

Ni pulak susu untuk kastard..masak uols..xdelaa main tuang terus jek dari tin..masak dengan air masak lagi!

ade lagi yg xbubuh susu..assistant larik curik tulang tengok bola!! -__-"

Esok pagi2 dah boleh hantar ke kedai..siapa nak rase boleh laa pergi ke Food Court Menara Yayasan Tun Razak, Jalan Bukit Bintang ;) gerai no. 8! Hehe..lepas makan bolehla tinggal feedback form..haha..

Nampak sedap x?? Haha..;p sape2 yang berminat nak rase kastard moonlighting ni n nak buat tempahan bolehlaa calll i @ 012 740 4373 ;)

It's time to get some rest now! Korea drama at You Tube time!!

budak penyebok yang nk tengok cite korea -__-

Posted via Blogsy for iPad