Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 8 October 2011

Smart TV sebagai pengganti

Berminggu-minggu takde tv n tak tengok tv akhirnye berakhir dengan senyum yang sangat lebar. Sempena hari jadi yg masih 20an ni..Hubby yang sangat memahami kesunyian wifey yang memang xboleh hidup tanpa tv akhirnya...teeheeee...weeeee...jom beli tv baru!!!



Memilih-memilih tv..gnayas kate budget takde jadi kene tengok tv yang biasa jek..jadi terus ke section brand nie..


 Yang ni lah! Macam tv lama..sapelah tengah tengok aku yang kene curik tu sekarang..bergembiralah korang yek!
Tibe-tibe nampak ni..macam kat billboard damansara utama tuu..smart tv uols!! boleh FB, Twitter, Browsing, Chatting!! Bestnyeee!! Plus HD and 3D. Lepas ni xpayah la bayar tiket wayang mahal2 tengok 3D n jangan beli popcorn! Tapi tengok harga dia...macam bayar tiket wayang 3D tuk brape ratus kali..ermm..pegi tengok LCD tv sekarang.

Pusing-pusing cari tv balik-balik ke smart tv..tengok tv lain pastu ke smart tv balik..konon-konon susah betul nak buat pilihan! Tengok gnayas sengih-sengih..hehe..


Bile dah sengih-sengih tu..hubby dah garuk kepala..garuk-garuk kepala tapi cakap ok! Yahooo..



Greatest bday present ever!! Cepat..nak balik pasang tv baru sekarang!


Got two awesome gifts from senQ too!! Awesome tuk isteri yang baru teruja ada hobi memasaklaaa..steamer n frying pan by La Gourmet!


 Tukang pasang tv..my gnayas 
Yeay!! Mane remote?? Will give uols review about this smart tv later!

Gonna HBO now!!